Olemme sitoutuneet Luotettavaa toimintaa -laatumerkin sääntöihin
Verkkoteollisuuden Luotettavaa toimintaa -laatumerkki on tarkoitettu kaikille
Suomessa toimiville kuluttajaverkkokauppaa käyville yrityksille. Laatumerkin avulla
yritys voi osoittaa asiakkaalle toimivansa lain ja sääntöjen mukaisesti.
Tuningkauppa.com on sitoutunut noudattamaan näitä sääntöjä, ja saanut sen johdosta
Laatumerkin.
1. Maksutavat
1.1 Klarna Checkout – Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
1.2 Paytrail – Lasku, osamaksu, MobilePay, verkkopankit ja luottokortit
Paytrail Oyj (2122839-7) välittää Maksupalvelulain 290/2010 mukaisesti maksun summan ja tiedon maksusta maksun saajalle välittömästi. Voit valita sinulle sopivimman maksutavan helposti.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, osamaksu, MobilePay, verkkopankit sekä luottokortit. Käyttämällä Paytrailin -palvelua hyväksyt Paytrail Oyj:n (2122839-7) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun joko sähköpostilla asiakaspalvelu@paytrailcom tai puhelimitse 0207 181830 (avoinna 24/7).
2.1 Myyntialue
Toimitamme verkkokaupassa myytäviä tuotteita ainoastaan Suomen alueelle.
2.2 Toimitusaika
Pyrimme pakkaamaan ja lähettämään kaikki tilaukset saman päivän aikana (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Varastotuotteiden toimitusaika on noin 2-3 arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole tilaushetkellä varastossamme, toimitusaika tässä tapauksessa useimpien tuotteiden osalta noin 3-4 viikkoa. Joidenkin tuotteiden osalta (esim. Maxton) tuotteen ollessa loppu varastostamme, voi toimitusaika olla huomattavasti pidempikin riippuen tuotteen saatavuudesta.
Tuotekuvauksessa ilmoitetut tiedot toimitusajasta:
[ Varastossa ] = Tuote sijaitsee Alavuden varastossamme. Toimitusaika noin 2-3 arkipäivää.
[ Ei varastossa, vain jälkitoimituksena ] = Tuote on tilapäisesti loppunut. Arvioitu toimitusaika useimmiten 3-4 viikkoa. Tiettyjen tuotteiden osalta toimitusaika voi olla huomattavasti pidempikin riippuen tuotteen saatavuudesta.
[ Varasto loppu ] = Tuote on loppu ja ei ole tilattavissa tällä hetkellä. Tuotteen saatavuus / toimitusaika on epävarmaa.
Toimitusaikoja koskevat tiedustelut: info@tuningkauppa.com / p. 020 734 2020
2.3 Toimituskulut
Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan, näet tilaukseesi liittyvät toimituskulut ostoskorissa tuotteiden jälkeen. Suuremmissa tuotteissa (esim. korinosat), toimituskulu sisältää kuljetusyhtiön perimän erikoiskäsittelymaksun. Tilauksen kokonaishinta toimituskuluineen ilmoitetaan ostoskorissa tilauksen yhteydessä.
3. Tilauksen noutamatta jättäminen
Kuluista, jotka liittyvät toimituksiin, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme toimituskulut molempiin suuntiin.
4.1 Tuotteen palautus
1. Myönnämme tuotteillemme 14 vuorokauden palautusoikeuden. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli tuote tai pakkaus on vastaanotettaessa rikkoontunut tai viallinen, tulee asiakkaan olla yhteydessä myyjään välittömästi ja mainittava asiasta myös tuotteen toimittaneelle kuljetusyhtiölle.. Palautus on suoritettava 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä. Asiakas vastaa palautuskustannuksista. Mikäli palautus suoritetaan myyjän kustannuksella, pidättää myyjä oikeuden vähentää toimituskulut mahdollisesti palautettavasta kauppasummasta.
2. Tuotteen tulee olla kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Myönnämme asiakkaalle oikeuden tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Osat on aina sovitettava ennen asennusta / maalausta. Maalattu, hiottu tai muuten käsitelty tuote ei ole palautuskelpoinen. Myöskään asennettuja / käytössä olleita tuotteita ei voi palauttaa. Tuote tulee tarkistaa ennen asennusta, asennettuja tuotteita ei voi palauttaa.
3. Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta tilattu.
4. Tuotteet tulee pakata huolellisesti. Lisää paketin sisälle lähettäjän tiedot, jotta tiedämme kenen tilauksesta on kyse. Vähimmäisvaatimuksena vastaavan tasoinen pakkaus, kuin tuotteen ympärillä on ollut toimitettaessa. Emme vastaa epäasianmukaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Tuotteiden pakkausten tulee olla ehjiä ja pakkausmateriaalit (pahvit, pehmusteet, muovipussit) tulee olla ehjiä ja tallessa. Mikäli pakkaus on puutteellinen tai muita toimitukseen sisältyneitä osia puuttuu tai ne eivät ole alkuperäisessä kunnossa, niin tuote ei ole palautuskelpoinen.
5. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
6. Palautus voidaan toimittaa ainoastaan Matkahuollon kautta. Otathan yhteyttä ennen tuotteen palauttamista. Yhteystiedot: info@tuningkauppa.com tai puhelimitse 020 734 2020.
Palautusosoite:
Tuningkauppa.com
Flat Out Trading Oy
Rekolankulma 6
63300 Alavus
4.2 Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Mikäli tuote / pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa, tulee asiakkaan mainita asiasta tuotteen toimittaneelle kuljetusyhtiölle sekä oltava välittömästi myyjään yhteydessä. Näin toimien on mahdollista sopia uuden tuotteen toimittamisesta ja myös myyjällä on mahdollisuus reklamaation tekemiseen kuljetusyhtiön suuntaan. Toimituksessa rikkoontuneista tuotteista on hyödyllistä ottaa kuva, tämä nopeuttaa asian käsittelyä.
5. Takuu
Kaikilla verkkokaupassamme myynnissä olevilla tuotteilla on 12kk takuu. Mahdolliset lisätakuut ilmoitetaan tuotteen ilmoitustekstissä. Takuu ei korvaa välillisiä kustannuksia (tuotteiden asennuksesta aiheutuvat kustannukset, maalaus tms.). Maalattavat osat (puskurit, lokasuojat, spoilerit, konepellit, tms.) on ehdottomasti koesovitettava ennen maalausta ja/tai asennusta. Maalattu, hiottu tai muuten käsitelty tuote ei ole palautuskelpoinen. Myöskään asennettuja / käytössä olleita tuotteita ei voi palauttaa, koska ne eivät ole enää myyntikuntoisia.
6. Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin, klo 09.00–17.00.
Puh. 020 734 2020
Sähköposti: info@tuningkauppa.com
Tuningkauppa.com Finland
Flat Out Trading Oy
Rekolankulma 6
63300 Alavus
p. 020 734 2020
info@tuningkauppa.com
www.tuningkauppa.com
y-tunnus: 3123260-5
Copyright © Tuningkauppa.com / Site by WebAula